
Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.
De inzet van social media is dé onbetwiste accelerator voor engagement met je doelgroep: je community verwacht dat je met zekere regelmaat post op de social media kanalen, maar ook dat je snel en klantgericht vragen beantwoordt die via dezelfde kanalen binnenkomen. DEA.Amsterdam helpt merken met het versterken van engagement door Social Media & Community Management #wegotyourback Op social media is het essentieel om regelmatig content te posten én dat deze content past bij de strategie, tone of voice en visie van het merk. Hiermee ontstaat een waardevolle dialoog met de klant én wordt digital engagement met de doelgroep versterkt. De creatie van content is net zo belangrijk als tijdrovend. DEA.Amsterdam helpt merken door dit specialistische werk uit handen te nemen, zodat continuiteit en kwaliteit gewaarborgd zijn. Wij helpen met een op maat gesneden contentstrategie en verzorgen social media post die passen binnen de richtlijnen van het merk. Wij haken in op actualiteit, passen content aan de kenmerken van de verschillende social media kanalen en bewaken continu de belangrijkste resultaten, zoals nieuwe volgers, bereik en engagement. Opdrachtgevers kunnen rekenen op engaging content, continue monitoring en optimalisatie en een maandelijks rapport plus strategisch advies. Elke activiteit op social media, of je nou publiceert of adverteert, vraagt om een reactie. Van de hartjes op Instagram, de thumbs-up op Facebook tot aan tekstuele reacties van jouw volgers. Deze laatste variant vraagt om extra aandacht van merken: elke reactie vraagt om een snelle, professionele en inhoudelijke tegenreactie. DEA.Amsterdam helpt merken richting te geven aan de dialoog. Onze community managers waken over de dialoog, tot ver buiten kantooruren en uiteraard ook in het weekend. In samenspraak bepalen we de kaders: wat escaleren wij naar klantenservice, hoeveel humor zetten wij in, welke informatie delen we wel en juist niet? Als community management jou meer tijd kost dan je beschikbaar hebt, als vragen van jouw volgers onbeantwoord blijven; dan is het tijd om een gemotiveerd team in te zetten dat 24/7 waakt over jouw social presence, kansen pakt om fans te belonen en potentiële crisissituaties bezweert. Wij zijn er om ondernemersdromen te realiseren. Om marketeers beter te laten presteren. Om duurzame verbindingen te creëren. Onderling. Met onze klanten. Met onze partners. Vooral tussen merken en mensen. Zet de eerste stap en neem vrijblijvend contact met ons op #wegotyourback Social Media & Community Management.
Experts in Social Media Content
Social media content die verbindt.
Experts in Community Management
Maximale controle over de dialoog.
Contact
Start een project. Let’s talk!
Of lees verder
In 7 stappen je campagnes optimaliseren voor online adverteren in B2B