Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.
Digital engagement marketing is ‘all about’ de creatie van duurzame klantrelaties. Het fundament van elke succesvolle onderneming is klantdata. Customer Data Management helpt deze data te organiseren, beschermen en verrijken. DEA.Amsterdam helpt met strategie, partners en executie. Zodat je klaar bent voor groei. #wegotyourback De realiteit is dat vaak prospect- en klantdata geclusterd en verspreid over organisaties ligt. Terwijl data het fundament is voor de onvermijdelijke digitale transformatie. Weten wie je klant is en directe toegang tot zijn meest recente gegevens is de voorwaarde voor succes. Customer equity en de waarde van je organisatie hangen in veel gevallen 1-op-1 met elkaar samen: regelen dus. In deze tijd volgen innovaties en trends in digital marketing zich snel op. Klantdata is dynamisch. Het vraagt om één centrale omgeving waar klantdata samenkomt, wordt beheert en verrijkt. Zodat marketeers het optimaal kunnen inzetten om hun doel te bereiken. Dát is Customer Data Management. DEA.Amsterdam is een digital engagement agency: onze focus is de digitale creatie van duurzame, waardevolle klantrelaties. Voor onszelf en voor onze opdrachtgevers. Effectief klantgegevensbeheer, of Customer Data Management, helpt onze klanten in hun missie. DEA.Amsterdam helpt met ondersteuning van partners, merken in de onvermijdelijke digitalisering van hun business. Wij helpen in de veelheid aan opties de juiste keuze te maken. Customer Data Management vraagt om strategische keuzes. Partners waarbij je zeker weet dat zij over 5 jaar nog steeds de autoriteit in hun veld zijn. En om een full service digital engagement agency dat naast je staat. Neem contact met ons op. Creëer het fundament van marketing met Customer Data Management.
Wat is customer data management
Optimaliseer de customer equity van jouw organisatie.
Hoe DEA.Amsterdam je helpt
Onze full service approach.
Contact
Let’s talk.