Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.
Het eindexamen nadert, de vervolgopleiding is gekozen. Of nog niet? Het ROC van Amsterdam stak duizenden potentiële nieuwe studenten een hart onder de riem met een gepersonaliseerde videocampagne. DEA.Amsterdam en ROC van Amsterdam: een duurzame en waardevolle samenwerking. #wegottheirback Hoe geef je aankomende studenten die steun die ze nodig hebben om de enige drempel tussen hun oude en nieuwe leven, het eindexamen, succesvol te overbruggen? Hoe zet je rauwe data om in een vrolijke en motiverende boodschap van je aankomende onderwijsinstelling? De campagne voor het ROC van Amsterdam moest niet alleen engagement stimuleren, maar ook helpen bij de onboarding van de aankomende studenten én vooral extra motivatie geven om te slagen voor het altijd spannende eindexamen. ROC van Amsterdam bedacht een gepersonaliseerde video-campagne die engagement met de student verhoogt. DEA.Amsterdam werd ingezet voor de technische realisatie. Het doel van de campagne was het enthousiasmeren van bij ROC van Amsterdam ingeschreven studenten en het succes wensen met hun eindexamen met een aantal studietips. Hier ontstond de samenwerking tussen ROC van Amsterdam, StoryTeq en DEA.Amsterdam: een geslaagde combinatie van creativiteit, techniek en data. De campagne start met een gepersonaliseerde e-mail (technisch gerealiseerd met Tripolis Dialogue door DEA.Amsterdam) op basis van voornaam, en een geanimeerde GIF-header met daarin voornaam, de link naar de unieke landingspagina met daarop de gepersonaliseerde videoboodschap. De personalisatie gebeurt op basis van de aanmeldgegevens van de student bij het ROC van Amsterdam. De landingspagina voorziet de scholier van een persoonlijke titel, een gepersonaliseerde tekst en een gepersonaliseerde video (gerealiseerd door StoryTeq), waarin de persoonsgegevens en de status van de aanmelding voor de opleiding terugkomen die bij het ROC van Amsterdam bekend zijn. Wij zijn er om ondernemersdromen te realiseren. Om marketeers beter te laten presteren. Om duurzame verbindingen te creëren. Onderling. Met onze klanten. Met onze partners. Vooral tussen merken en mensen. Verbinding zorgt voor continuïteit. Loyaliteit. Waarde. Engagement is onze focus. Wij zijn DEA. Let’s talk. Hoe het ROC van Amsterdam de harten van examenleerlingen won.
De uitdaging
Een gepersonaliseerd steuntje in de rug voor eindexamenleerlingen.
De oplossing
Een geslaagde combinatie van creativiteit, techniek & data.
Aanpak & resultaat
Positieve engagement tijdens het zenuwslopende eindexamen.
Click-to-open rate (CTO)
Click-through rate (CTR)
Full Video Views
Contact
Let’s talk.