Onesieskopen.nl, de grootste webshop voor onesies in Nederland en België, koos in 2020 voor een strategische samenwerking met digital engagement bureau DEA.Amsterdam. Sindsdien gaan de cijfers door het dak. DEA.Amsterdam & Onesieskopen. #wegottheirback DEA.Amsterdam werd uitgedaagd door Onesieskopen.nl: til onze Digital Advertising naar een hoger niveau. Onesieskopen was op zoek naar een bureau dat op strategisch niveau een bijdrage kon leveren aan de professionalisering van de huidige digital advertising kanalen. Daarnaast stonden ze open voor concrete mogelijkheden om andere kanalen in te zetten. Het uiteindelijke doel was tweeledig: enerzijds meer inzicht in en het verbeteren van de meetbaarheid van conversies, daarnaast het verbeteren van de Return on Ad Spend (ROAS). DEA.Amsterdam kwam tot de oplossing met uitstekende resultaten tot gevolg. De oplossing begon met een uitgebreide audit op de Google Ads campagnes in combinatie met beschikbare Google Analytics gegevens. Hier rolden direct een aantal duidelijke next steps uit. De volledige Google Ads structuur is verbeterd en overige relevante onderwerpen zijn verpakt in extra campagnes. Vervolgens is er voor alle campagnes een Smart Bidding strategie ingezet, passend bij de doelstellingen van Onesieskopen. DEA.Amsterdam heeft, met oog op het vergoten van het bereik van Onesieskopen.nl, Facebook en Instagram Advertising opgezet op basis van dynamische prospecting en retargeting. Door de inzet van een complete omnichannelstrategie wordt op het juiste moment de juiste boodschap aan de juiste doelgroep getoond. Door de inzet van A/B/C testen wordt nu maximaal rendement gerealiseerd. Tot slot biedt het CSS (Comparison Shopping Service) platform Producthero dé oplossing voor een top positie in Google Shopping. Deze implementatie en feed optimalisatie zorgen voor een verbetering van de biedkracht, waardoor Onesieskopen het wint van de concurrentie. Het Google Ads conversiepercentage is met 80% gestegen en de kosten per conversie zijn met maar liefst 104% gedaald. Door de juiste doelgroep aan te spreken op het juiste moment is de Return on Ad Spend (ROAS) met 114% gestegen. Een enorme groei tegen minimale kosten. In combinatie met meerdere digital advertising kanalen is de interesse in Onesieskopen.nl exponentieel toegenomen. Google Analytics bewijst dat niet alleen de resultaten binnen paid advertising aanzienlijk zijn verbeterd, maar ook de organische en directe resultaten zijn significant verbeterd. Er is een totale omzetgroei gerealiseerd van 132%. Wij zijn er om ondernemersdromen te realiseren. Om marketeers beter te laten presteren. Om duurzame verbindingen te creëren. Onderling. Met onze klanten. Met onze partners. Vooral tussen merken en mensen. Zet de eerste stap en neem vrijblijvend contact met ons op #wegotyourback Next level digital advertising voor Onesieskopen.nl
De uitdaging
Make it work.
De oplossing
Google Ads herstructureren en nieuwe kanalen aanboren.
Aanpak & resultaat
Significante stijging in zowel betaalde- als organische conversies.
Stijging conversie %
Daling CPA
ROAS stijging
Full service approach
Featured Partners & Tooling
Contact
Start een project. Let’s talk!
Of lees verder
Waarom is leadgeneratie in B2B zo complex? En hoe ga je hiermee om?
Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.