Door het testen van verschillende videoformats voor Groendus, is het weergavepercentage op YouTube met maar liefst 50% gestegen. En dat is lekker, want: hoe hoger het weergavepercentage, hoe groter de betrokkenheid bij het publiek. Een geslaagde branding campagne voor Groendus, dus. Groendus is een alles-in-één duurzame energiepartner voor zakelijk Nederland, met als missie 100% schone energie, op elk moment en voor iedereen. Voor Groendus is een hoog weergavenpercentage essentieel. Het onderwerp is te complex om de boodschap binnen 5 seconden over te dragen. Daarnaast is de call-to-action aan het eind van de video van groot belang. Dus is het doel dat zoveel mogelijk mensen de video tot het einde uitkijken. Een leuke uitdaging! Ben jij benieuwd hoe het juiste videoformat en gerichte targeting de sleutels tot succes zijn, en hoe het toepassen van strategische inzichten resulteerde in een opmerkelijke stijging van betrokkenheid bij het publiek? We nemen je mee door onze reis van branding flight 1 tot 3 en de cruciale lessen die we onderweg hebben geleerd. Lees meer en download de uitgebreide casebeschrijving! Ik ben trots dat we samen met DEA in een vrij kort tijdbestek zulke mooie resultaten hebben laten zien op het gebied van video & branding! Echt niet mis voor een relatief nieuw merk binnen de B2B energiebranche. 50% view rate voor branding campagne Groendus
De uitdaging
Hoge view rate voor complex verhaal
De oplossing
Testen, testen, testen
Featured Partners & Tooling
Testimonial
Lisanne Driessens
Online marketeer
Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.