Skip links
B2B-marketing leadgeneratie event

Geen leads zonder branding

Dit event is afgelopen, wil je op de hoogte worden gehouden van toekomstige events? Vul dan het contact formulier in.
Waarom branding onmisbaar is in B2B-marketing

Klanten die zelf bellen en direct willen kopen: ideaal, maar helaas zeldzaam. Branding is daarom key als je wil groeien in B2B.

Aan de slag met ‘top-funnel’ campagnes dus! Met andere woorden: branding.

Samen met Google organiseren we een breakfast session waarin we je helpen met het meetbaar maken en succes halen uit B2B-branding campagnes.

  • Wanneer? Woensdag 20 september
  • Hoe laat? 9.00-12.30 uur
  • Waar? Google HQ, Claude Debussylaan 34, Amsterdam
  • Wat kost dat? Niks, het is helemaal gratis!
Hou me op de hoogte →

Concrete leads beginnen bovenin de funnel

Waar veel marketeers mee worstelen is dat je vaak niet direct effect van je investering in branding ziet, zoals conversies en kwalitatieve leads. Maar door te investeren in klantbinding en merkpositionering, zorg je dat je prospects jou weten te vinden op het moment dat ze klaar zijn om te kopen. En niet je concurrent.

Om B2B-bedrijven op weg te helpen hierin organiseren wij een event waarin we de volgende vragen beantwoorden:

  • Wat doen de koplopers in de markt anders?
  • Hoe haal je het hoogste rendement uit jouw beperkte marketingbudget?
  • Hoe meet je met de nieuwste ontwikkelingen van Google wél het resultaat van branding?

Meld je aan en krijg concrete tips om jouw B2B-marketing een dikke boost te geven!

Talks

De do’s en don’ts van B2B branding volgens Google

Jeroen neemt ons mee in ontwikkelingen en trends in de markt van B2B branding. Hij vertelt hoe je met advertising de aankoopbeslissing van je prospects kunt beïnvloeden en wat de toegevoegde waarde van video in hierbij is. Dit alles gebaseerd op marktcijfers van Google.

Jeroen de Kok, Strategic Agency Manager bij Google

De juiste boodschap overbrengen aan de juiste prospects middels ABM

DSM Engineering Materials heeft heel scherp voor ogen wie ze willen bereiken en welke content het beste bij die personen past. Dat vraagt om een account based marketing (ABM) aanpak. Michael geeft een kijkje in de keuken van de ABM strategie en de B2B buyer journey van DSM Engineering Materials. Ook vertelt hij wat hun visie op branding is.

Michael Kriek, Global Marketing & Communication bij Envalior (voorheen DSM Engineering Materials)

Meer leads met een always on adaptive display strategie voor DSM Engineering Materials

Frank geeft inzicht in een branding campagne DSM Engineering Materials. Hij laat zien hoe je de belangrijkste elementen van een ABM branding campagne samenbrengt: de juiste segmentering, hyperrelevante audiences en continue relevante content.

Frank van Kampen, Senior Consultant bij DEA.Amsterdam

First Party Data als startpunt voor succesvolle leadgeneratie in B2B-marketing  

Ruben helpt jou als B2B-marketeer bij uitdagingen waar we vandaag de dag tegenaan lopen, zoals privacy-kwesties en de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie. Hij laat aan de hand van een praktijkcase zien hoe je met data collaboration en first party data de resultaten uit jouw marketingstrategie kunt optimaliseren.

Ruben Niet, CEO van digitalAudience

B2B branding is about helping your target audience understand why they should choose you over your competitors.”

– Jeroen de Kok, Strategic Agency Manager Google

Programma

9.00-10.00 uur

Ontvangst met ontbijt

10.00-12.00 uur

Inspiratiesessies

12.00-12.30 uur

Afsluiting met koffie

“The way a company brands itself will ultimately decide whether a business survives”

– Sir Richard Branson, ondernemer en oprichter Virgin Group

Hou me op de hoogte

Wil je op de hoogte worden gehouden van toekomstige events? Vul dan onderstaand formulier in en ontvang als eerste de nieuwste updates!

DEA.Amsterdam

Wij zijn DEA.Amsterdam, specialisten in digital commerce. Ons bureau, onderdeel van Ematters, wordt gevormd door een sterk team van experts customer data platforms, advertising en marketplaces. Wij designen, implementere, en optimaliseren slimme digital buyer journeys voor commercieel gedreven organisaties in travel, leisure en retail. Tactisch en operationeel onverslaanbaar: wij zien overal verbeterkansen, gaan uitdagingen met open vizier aan én realiseren altijd het hoogst mogelijke resultaat. Pragmatisch, nuchter en data-driven. Innovatie is onze kracht het succes van tevreden opdrachtgevers is onze drijfveer.

Locatie