Skip links

DEA.events: jouw bron van tactische marketinginzichten

De wereld van digitale marketing is enorm dynamisch en doordat er in deze industrie zo veel innovatie plaatsvind, vinden wij het belangrijk om bedrijven zo goed mogelijk up-to-date te houden van de nieuwste technologieën en ontwikkelingen. Om deze reden organiseren we evenementen met onderwerpen die voor de industrie cruciaal zijn. Scroll naar beneden om te events te zien die op de agenda staan of om je in te schrijven voor onze maillijst.

Houd mij op de hoogte van
toekomstige evenementen

Upcoming Events

Het verzamelen en verwerken van data wordt door alle regelgeving steeds lastiger. En ondertussen heb jij als marketeer first party data hard nodig om je doelstellingen te behalen! Wij helpen jou op weg met het slim verzamelen van klantdata, op een privacy safe manier. Relevant voor B2C én B2B!

19 september 2024

Aanmelden →

Geen (goede) leads zonder data. Veel B2B-marketeers zijn zich er wel van bewust dat ze data nodig hebben om een beter resultaat te behalen. Maar hoe pak je dit het beste aan om zoveel mogelijk leads en omzet binnen te halen?

10 oktober 2024

Aanmelden →

Of je nou je dataverzameling al jaren op orde hebt, of nog moet beginnen met het verzamelen van first party data: data is niks waard als je het niet op de juiste manier inzet. Maar wat is de juiste manier? In dit seminar duiken we dieper in op de vraag hoe je meer waarde haalt uit jouw klantdata.

14 november 2024

Aanmelden →

Past Events

Geen leads zonder branding

Klanten die zelf bellen en direct willen kopen: ideaal, maar helaas zeldzaam. Branding is daarom key als je wil groeien in B2B. Aan de slag met ‘top-funnel’ campagnes dus! Met andere woorden: branding. Samen met Google organiseren we een breakfast session waarin we je helpen met het meetbaar maken en succes halen uit B2B-branding campagnes.

20 september 2023

De kracht van Youtube

YouTube is op het moment al een van de belangrijkste kanalen om ervoor te zorgen dat je brand awareness stijgt en er meer leads binnenkomen. Toch is het een kanaal dat door veel organisaties wordt overgeslagen of niet goed wordt benut. Met lage kosten en een enorm groot bereik is het toch een platform wat eigenlijk niet kan missen in de digitale marketing mix van elke moderne organisatie. Tijdens dit event wat georganiseerd wordt samen met Google, kijken we naar het belang van above- the-line branding campagnes en YouTube als advertising kanaal inclusief de nieuwste innovaties binnen het platform. Wil je op de hoogte zijn van dit evenement? Schrijf je dan nu in!

16 juni 2022

Managing Hyperpersonalisaties in de Customer Journey met hulp van een Actionable CDP

Op maat gemaakte klantervaringen is van groeiend belang in een wereld waar informatie van jou en je concurrenten aan de vingertoppen van de consument ligt. Hoe zorg je ervoor dat je bestaande klanten houdt en nieuwe klanten een unieke ervaring kan bieden zodat je mijlenver van de competitie blijft? En hoe zorg je ervoor dat je je klanten online kan blijven tracken wanneer de third-party cookies wegvallen? Het antwoord ligt bij een customer data platform en specifiek: een activated customer data platform. In dit evenement, wat georganiseerd wordt samen met Insider, gaan we in op het belang van een CDP binnen jouw organisatie door middel van praktische use cases en zorgt dé leider op het gebied van digitale marketing – onze gastspreker Wouter Blok dat je je digitale strategie future-proof kan maken.

10 mei 2022