Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.
De wereld van digitale marketing is enorm dynamisch en doordat er in deze industrie zo veel innovatie plaatsvind, vinden wij het belangrijk om bedrijven zo goed mogelijk up-to-date te houden van de nieuwste technologieën en ontwikkelingen. Om deze reden organiseren we evenementen met onderwerpen die voor de industrie cruciaal zijn. Scroll naar beneden om te events te zien die op de agenda staan of om je in te schrijven voor onze maillijst. Houd mij op de hoogte van Upcoming Events Het verzamelen en verwerken van data wordt door alle regelgeving steeds lastiger. En ondertussen heb jij als marketeer first party data hard nodig om je doelstellingen te behalen! Wij helpen jou op weg met het slim verzamelen van klantdata, op een privacy safe manier. Relevant voor B2C én B2B! Geen (goede) leads zonder data. Veel B2B-marketeers zijn zich er wel van bewust dat ze data nodig hebben om een beter resultaat te behalen. Maar hoe pak je dit het beste aan om zoveel mogelijk leads en omzet binnen te halen? Of je nou je dataverzameling al jaren op orde hebt, of nog moet beginnen met het verzamelen van first party data: data is niks waard als je het niet op de juiste manier inzet. Maar wat is de juiste manier? In dit seminar duiken we dieper in op de vraag hoe je meer waarde haalt uit jouw klantdata. Past Events Klanten die zelf bellen en direct willen kopen: ideaal, maar helaas zeldzaam. Branding is daarom key als je wil groeien in B2B. Aan de slag met ‘top-funnel’ campagnes dus! Met andere woorden: branding. Samen met Google organiseren we een breakfast session waarin we je helpen met het meetbaar maken en succes halen uit B2B-branding campagnes. YouTube is op het moment al een van de belangrijkste kanalen om ervoor te zorgen dat je brand awareness stijgt en er meer leads binnenkomen. Toch is het een kanaal dat door veel organisaties wordt overgeslagen of niet goed wordt benut. Met lage kosten en een enorm groot bereik is het toch een platform wat eigenlijk niet kan missen in de digitale marketing mix van elke moderne organisatie. Tijdens dit event wat georganiseerd wordt samen met Google, kijken we naar het belang van above- the-line branding campagnes en YouTube als advertising kanaal inclusief de nieuwste innovaties binnen het platform. Wil je op de hoogte zijn van dit evenement? Schrijf je dan nu in! Op maat gemaakte klantervaringen is van groeiend belang in een wereld waar informatie van jou en je concurrenten aan de vingertoppen van de consument ligt. Hoe zorg je ervoor dat je bestaande klanten houdt en nieuwe klanten een unieke ervaring kan bieden zodat je mijlenver van de competitie blijft? En hoe zorg je ervoor dat je je klanten online kan blijven tracken wanneer de third-party cookies wegvallen? Het antwoord ligt bij een customer data platform en specifiek: een activated customer data platform. In dit evenement, wat georganiseerd wordt samen met Insider, gaan we in op het belang van een CDP binnen jouw organisatie door middel van praktische use cases en zorgt dé leider op het gebied van digitale marketing – onze gastspreker Wouter Blok dat je je digitale strategie future-proof kan maken. DEA.events: jouw bron van tactische marketinginzichten
toekomstige evenementen 19 september 2024
10 oktober 2024
14 november 2024
Geen leads zonder branding
20 september 2023
De kracht van Youtube
16 juni 2022
Managing Hyperpersonalisaties in de Customer Journey met hulp van een Actionable CDP
10 mei 2022