Waarachtige aandacht van jouw doelgroep door smart digital advertising. DEA.Amsterdam brengt bedrijven in het vizier van hun doelgroep. Dagelijks voor 75+ opdrachtgevers.
Als B2B-marketeer merk je waarschijnlijk dat je steeds moeilijker in contact komt met jouw prospects. Of je daarom je marketingbudget verhoogt of niet, belangrijk is vooral dat jouw euro’s goed besteed zijn. Meer leads halen uit je marketing spend dus! Hoe je dat doet? Wij helpen je graag op weg! #wegotyourback Het gedeelte van de buyer journey dat de B2B-beslisser aflegt wordt steeds meer anoniem. Gemiddeld besteedt een koper de eerste 70% van zijn tijd aan het online verzamelen van kennis en niet via direct contact met de mogelijke leverancier. Dit was 5 jaar geleden nog wel anders! Toen bestond juist 70% van de journey uit contact met sales. (volgens onderzoeken van Forrester Research, Sirius Decisions & Gartner) Op het moment dat de koper contact met jou opneemt, heeft hij zichzelf al goed ingelezen. En dan wil je natuurlijk wel dat je klant zich heeft ingelezen met jouw informatie! Om dit te bereiken is de combinatie van goede content en sterke advertentiecampagnes van belang. Als het je lukt om onder de aandacht te komen van jouw prospects, dan heb je een goed begin gemaakt. Maar vergeet niet dat je inzicht in de resultaten nodig hebt om te weten hoe je marketingeuro’s renderen en conversie te verhogen. Om doorlopend je marketingresultaten te verbeteren is het belangrijk dat je de klanten tijdens de gehele buyer journey volgt. Dit doe je met een Customer Data Platform (CDP), waarin je klantdata bundelt en activeert. De data die je hiermee verzamelt is van onschatbare waarde! Niet alleen weet je door inzichten uit het CDP wat je kunt doen om conversie uit B2B leadgeneratie te verhogen. Maar een CDP is ook in staat om volledig geautomatiseerd jouw doelgroep op het meest optimale moment in de journey te bereiken. Klinkt ideaal, toch? We helpen je graag op weg. De B2B-beslisser gaat in zijn koopgedrag steeds meer op een consument lijken. Niet zo gek, want privé is diegene natuurlijk gewoon een consument… Als brede agency hebben we meer dan 10 jaar ervaring in B2B én B2C. Extreem waardevol voor B2B’ers dus! Wil het verschil maken binnen het Google-platform, met de hogere prijzen in de B2B-markt, dan moet je voortdurend op de hoogte zijn van de laatste innovaties in Google en social. Maar door continue veranderingen in de algoritmes is dat nog niet zo makkelijk. Gelukkig voor jou houden wij ons de hele dag met niks anders bezig ;-). Voor een goede B2B-campagne is de combinatie van data, uitgebreide kennis van advertentiemogelijkheden en content extreem belangrijk. DEA.Amsterdam breng het beste van alle werelden bij elkaar. Met advies en uitvoering helpen wij jou graag met succesvolle online B2B leadgeneratie. Of je hiervoor een bureau inschakelt moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar dit willen we je nog wel even meegeven:
“A year from now, you’ll wish you’d have started today.” – Karen Lamb Vandaag starten? Plan een gratis adviesgesprek in om samen naar jouw doelstellingen te kijken. Vergroot jouw afzetmarkt in de B2B met online leadgeneratie.
De transformatie in de wereld van B2B leadgeneratie
Waarom is B2B leadgeneratie zo complex?
Meer conversies door slim gebruik van data
De waarde van marketing automation in B2B leadgeneratie
Full service approach
B2B-leadgeneratie lijkt steeds meer op B2C
Hoe wij je kunnen helpen
Klaar om jouw leadgeneratie een boost te geven?